صفحه 4 حقایق در مورد بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

صفحه 4 حقایق در مورد بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم

 صفحه 4 حقایق در مورد بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم

بیماری های پارانشیم کلیوی دو طرفه است که یک گروه از disorders.As کلیه پارانشیم خالیه، می تواند منجر به کاهش عملکرد کلیه مترقی و بسیاری از حقایق در مورد بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم complications.Knowing این بیماری می تواند کمک به شما در مدیریت بهتر.

علل

انواع از علل بیماریهای پارانشیم کلیه دوجانبه وجود دارد. سوء مصرف مواد مخدر، اختلال خود ایمنی، عفونت های باکتریایی، دیابت و فشار خون بالا، همراه با سنگ کلیه می تواند به بافت های ظریف، دچار روان زخم باعث زخم از بافت کلیه است.

نشانه ها

علائم بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم از علل علایم عمومی disease.The متفاوت شامل:

تورم در پاها، پاها، و اطراف چشم

کف آلود یا خونی ادرار

فشار خون بالا

مکرر ادرار کردن

کمر درد، درد پهلو و درد پهلو

درمان

هدف از درمان برای بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم در توقف وخامت عملکرد کلیوی و تسکین علائم است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy توصیه شده برای درمان بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم به درمان patients.This می تواند توسعه به کلیه Failure.Some گیاهان آرام تونیک به کلیه ها است و می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. اگر بازرسی اولیه و درمان، بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه است.

در صورت عدم درمان و یا درمان غیرموثر، آن را به ESRD پیشرفت. دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود گزینه های درمان نهایی است.

پیش بینی

پیش آگهی بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم متفاوت بوده و از فردی به فرد person.It علل، عوارض، گزینه درمان، سن، کلیه degree.Management خسارت از عوامل کنترل تحت تأثیر قرار می گیرد، می تواند پیش آگهی بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم را بهبود بخشد.

فوق از 4 حقایق در بیماری کلیوی دو طرفه پارانشیم. اگر شما علاقه مند به جنبه های دیگر را که در این بیماری، لطفا ایمیل به kidneyabc@hotmail.com و یا مشورت با ما در خط به طور مستقیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پارانشیم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.